venres, 6 de febreiro de 2015

Roteiro Castelao



Meu estimado compatriota,
Non teño ningún documento, nin tan siquera unha partida de nascimento para acreditar a miña calidade de pontevedrés; pero se non fun consultado antes de nascer, sábese ben que des-pois de ter nascido escollín a Pontevedra para vivir e morrer, e se tal programa non chega a complirse non será certamente por culpa miña. Non son, pois, un pontevedrés de partida de nascimento, que ás veces esto é entrar pola porta falsa; eu son pontevedrés pola miña propia vontade e pola identificación coas terras e xentes de Pontevedra.

(...)

Así comezaba a carta que  Alfonso Daniel Castelao lle envía ao Presidente do Centro Pontevedrés de Bos Aires o 31 de marzo de 1947 e demóstranos o fondo sentimento de pertenza do escritor de Rianxo á cidade do Lérez.
Alumnos de 4º ESO percorreron as rúas da parte histórica da cidade, as prazas, o museo, o teatro Principal, Santa María imaxinando aqueles anos do escritor e a súa intensa actividade artística e política.




Máis información nesta ligazón





Ningún comentario:

Publicar un comentario